Weź udział w Ogólnopolskim Teście Widzenia po 40-stce!

8 marca 2019 r.

Tylko co 3. Polak po 40. roku życia pamięta o regularnych (przynajmniej raz w roku) badaniach wzroku  – tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję SW Research dla naszej kampanii. Natomiast większość osób (ponad 50 procent) bada wzrok co 2-3 lata. To zdecydowanie za rzadko!

Polacy nie tylko nie kontrolują wzroku regularnie, ale i nie zawsze wiedzą, gdzie mogą to zrobić. Aż 41 procent respondentów nie wie, że zamiast czekania w kolejce do lekarza, może się w tym celu udać do optometrysty pracującego w zakładzie optycznym, który posiada kompetencje w zakresie badania wzroku oraz może na miejscu dobrać stosowną metodę korekcji. Dla osób 40+ będą to okulary progresywne.

Mając 40 i więcej lat powinniśmy wyrobić sobie nawyk badania wzroku co rok. To jeden z głównych celów tegorocznej kampanii – kontynuacja działań edukacyjnych w zakresie prezbiopii, prawidłowej korekcji okularowej oraz regularnych badań wzroku.

W tegorocznej edycji kampanii „Czas na wzrok” przygotowaliśmy dla Was test ostrości wzroku – znajdziecie go na naszej stronie: https://czasnawzrok.pl/test/

Pamiętajcie jednak, że ten test nie zastępuje profesjonalnego badania wzroku. W tym celu należy udać się do specjalisty. Zobacz, gdzie w pobliżu Ciebie możesz wykonać takie badanie: https://czasnawzrok.pl/lokalizator/

Print Friendly, PDF & Email

Polecane artykuły

Z upływem lat oko traci zdolność do akomodacji, czyli dostosowywania się do dobrego widzenia na każdą odległość. Zjawisko to można porównać do działania obiektywu aparatu fotograficznego z funkcją autofocus, który nie nastawia prawidłowej ostrości obrazu.

ZNAJDŹ SPECJALISTĘ

Skorzystaj z lokalizatora i znajdź rekomendowany salon optyczny, w którym specjalista zbada Twój wzrok i wybierze najlepsze rozwiązanie dla Twoich oczu. Sprawdź, które salony oferują Pakiet 100% Satysfakcji.

LOKALIZATOR W TRAKCIE PRZYGOTOWANIA

Ładowanie

SPRAWDŹ, CO OFERUJĄ CI PARTNERZY AKCJI

ikonka Facebook ikonka Facebook